Sunda matvanor

Har funderat kring mina matvanor. Jag är ju rätt så kräsen faktiskt så jag ratar mycket. Och jag äter gärna det jag vet att jag gillar och vill inte testa nytt. Alltså blir det samma maträtter hela tiden...
Vad jag misstänker att jag äter mycket av i fallande ordning där mest är först (tänk att man skulle ta mina måltider under en vecka och ställa ut på ett bord som de gör i vissa kostprogram, då skulle mitt bord vara fyllt av):
  • Bröd
  • Räkor
  • Kyckling
  • Havregrynsgröt
  • Mjölk+Oboý
  • Ris
  • Frukt

Sedan kan jag även variera mina måltider med (dvs skulle finnas lite av på det bordet):
  • Annat kött
  • Pasta
  • Grönsaker
  • och någon enstaka gång i månaden med potatis.
Känns inte jättesunt och varierande va? Heh... hm.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0