Så här på söndagskvisten

Om två timmar är det middag och jag och Johan har precis (läs Johan) kokat nudlar till oss. Vi var så hungriga. Någon Spånga macka blev det ju inte. Om suget finns imorgon så kanske det blir av då istället?

Läste i en blogg att de hade tänkt äta pizza men sedan köpt smörgåstårta istället. Åh gud vad gott....

Själv har jag precis spenderat de senaste timmarna med att ligga i min säng och läsa min bok. Den är nu helt utläst, så inget mer tjat om Saker min flickvän och jag grälar om av Mil Millington. Men den är komisk och borde läsas. Den är lättsam, så inte direkt jobbig att plöja igenom. Precis lagom hjärndöd för mig nu.

Nej, nu ska jag kanske, eh, roa mig med annat? Typ som? Vad? Eh. Hej.



Vad ska jag läsa nu då?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0