Sandra 20 år igår

Sandras morbror fick fnatt och tryckte upp tårta i ansiktet på Sandra. Sådant ser man inte varje dag!

Sandra benämns numera som Tårtan.


Mannen på denna bild är Sandras barndomskompis Jimmy. Honom har jag självklart träffat förr! Med på bilden är hans fästmö Carro (om hon nu stavar med c), henne hade jag inte träffat förr. Eller? Hon var helt säker på att vi träffats vid något tillfälle förut. Efter flera gissningar gav vi upp. Tills någon säger att vi borde spela pingis på matbordet, då kommer det fram att Carro spelat pingis i samma klubb som jag spelat tennis. Hon spelade även under de år (och den veckodag) som jag spelade! Så, fast detta är senast typ 2002 så minns hon alltså mig... (minnesvärd människa jag är! haha). De var trevliga båda två.
Det var även Jimmy som kläckte Citat of the day som jag skrev tidigare. Det var angående att Jimmy kommer från Tensta, har bott där hela livet och gått i skola där i 9 år. En annan gäst kunde bara inte få ihop den bilden...


Sandras farbror och Johan kom bra överrens och snackade en hel del under kvällen.

Sedan tog jag inte så många fler bilder faktiskt. Blev mest bilder på folket sedan, men på alla bilder är minst en dålig eller kameravinkeln dålig. Så även om det finns fler bilder så får detta räcka!
Sandra hade en toppen dag/kväll/natt, vilket ju är vad man ska ha när man fyller år!
Hoppas du gillade champagneglasen!
Ciao.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jessica

Vilken feeling att få kasta tårta i ansiktet på någon annan:) Stackars tårtan...Hoppas du haft en bra söndag

2008-10-12 @ 20:43:46
Blogg/hemsida: http://accessoaren.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0