Trött redan..

Vad trött jag är... Konstigt men kanske beror på att min vecka har varit mer händelserik än det brukar vara för mig numera. Inte riktigt van. Men än är inte veckan över, en dag imorgon också. Måste gå upp kl 7, snark, så är väl bra att jag är trött nu egentligen... Så ska bara kolla att jag har allt jag behöver i ordning. Pennor, sudd, linjal, pennvässare, lunch, vattenflaska, cola, bananer och choklad... Ställa klockan får jag ju inte glömma heller. Usch inte redo, men med den inställningen kommer jag ingen vart. Imorgon när jag vaknar ska jag ge järnet!

Men till roligare saker! ABBA-tema på IDOL! YEEY! Me like. Var en rolig överraskning tycker jag.
Vad tyckte ni om temat? Och de olika idolernas insats?

Nä nu blir det sängen och boken för mig.
God natt!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Fy va dåligt att LouLou åkte ut =/

2008-10-26 @ 00:29:16
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0