Uträknarsnillen i Norge?

Lite kul att när man googlar på "promillekalkulator" så är 8 av de 10 resultaten på första sidan från Norge. Vad ska man dra för slutsats om detta? Dricker norrmän mycket och vill dela med sig av sin kunskap om hur mycket promille man har kvar i kroppen efter en viss tid? I don't know.
Iaf gjorde jag 4 olika tester med dels vikten jag hade i dec (då jag sist vägde mig) och med den vikten-5 kilo (inte för att jag tror att jag väger så lite, men bara för säkerhets skull) alla 4 visade först på 0.0promille. 3 av 4 visade på 0.0 promille om jag väger vikt-5kg. Den 4e visade på 0.09 promille. Och då har jag överdrivit lite på konsumtionen, för säkerhets skull.
Så jag verkar iaf vara vit :-)

Fast känner ändå inte riktigt för att köra bil idag. Ruskigt väder ute.. Fattar inte hur mycket regn ett moln kan innehålla? Måste ju ta slut snart!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0