Återvänt

Hemma! Alltså, varje gång jag ska skriva/säga hemma! så har jag den där reklammelodin på hjärnan "Hemmaaa-aha-a-a-a" om ni vet villken jag menar.

Iaf, nu är jag hemkommen igen. Tränat armar, axlar, rygg och bröst. Och pyttelite motion i 6 minuter, hihi. Så skönt när man går vid dessa tider för det är ju knappt något folk där då. La märke till att de möblerat om sedan igår... Flyttat en bröstmaskin. Men den kör jag inte på eftersom det var där moder skadade sig. Bär otur med sig!
Förresten snackar mor om att hon ska ta sig dit imorgon och cykla medan jag är på step. Det skulle ju vara bra ifall hon kunde komma igång igen!

Nu ska Johan steka ägg till lunch. Snart ska jag börja med middagen: köttbullar med lök, potatis, lingonsylt och gräddsås. Yummie. Köttbullar på köttfärs då eftersom Johan inte gillar färdiglagade. Han får värma på det när han har kommit hem från sin träning.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Hahaha jag har oxå den i huvudet såfort man säger hemma ! Hahahaha =)

2008-09-22 @ 18:54:51
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0