Avbokad

Nehe... Nu hörde Lisa av sig och hon kan nu inte imorgon... Ville satsa på nästa torsdag. Så då satsar vi på nästa torsdag.
Frågan är om jag ska gå dit själv eller hitta på ett annat sätt...

Nu ska jag ta en rejäl dusch. Duschade bara av mig svetten och så igår, men nu ska håret schamponeras också. Efter det ska jag nog äta något.

Hörs senare under dagen...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

Haha, sorry, det är sant :) men eftersom jag tydligen har minst 4 unika besökare per dag så borde det vara mer kommentarer ;)

allhuset javisst! ska hälsa :) kommer bli grymt!

2008-09-24 @ 15:10:39
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: Emily

sv: nej då, inte sjuk, hoppas jag iallafall inte, vet faktiskt inte varför jag mår illa nu för tiden.



hahahha är det så?



jag såg på "Du är vad du äter" för ett tag sedan, då var det en kvinna som hette Dominika som var med, hon är någon svensk ex-kändis. Hon kände verkligen ingen saltsmak alls så hon öste på rejält med salt på alla måltider. Orsaken till att hon inte kände saltsmaken var för att hennes smaklökar hade vant sig vid en mängd salt, så om det är för lite så känner hon inte smaken. Så har det kanske blivit för dig också?

2008-09-24 @ 15:49:42
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0