Byte av frisyr

Stack hemifrån strax före 15 för att följa med Johan hem till min bror Martin. Martin skulle leka frisör och Johan friseras. Mot min vilja är det ju egentligen, men men. Så tog Martin fram rakapparaten och jag gick in i vardagsrummet och såg på Discovery om nya Titanic.
Ville inte se på.
Till slut måste jag ju kolla. Martin tyckte att det var jättekul, just för att jag inte ville det och sen också för att han tyckte det blev snyggt och är häftigt..? Okej, det ser inte såååå illa ut. Jag menar, det kunde sett värre ut och om man nu absolut ska ha den frisyren så har han väl en bra huvudform för det. Men. Jag gillar ju hans hår. Det är ju så mysigt, tjockt, gosigt, mjukt, fint... Så gör han så här. Aja, får se hur länge det stannar kvar. Han gillar det ju också. Och det var sååå skönt när man tränade, berättade han nu när han kom hem.

Min mor gillar det inte, men det var ju rätt väntat, hon gillar ju nästan aldrig alternativa stilar.
Hans mor "tycker ju inte att det är speciellt snyggt men du gör ju som du vill" och ur tiden, "hade man inte den frisyren för flera år sedan?"
Hans bror tyckte inte heller att det var så snyggt.
På klubben tyckte de att det var nice.
Min bror tycker ju att där är snyggt, och säkert kommer hans tjej Anna också tycka det.

Så lite blandade åsikter om hans nya frisyr.
Vad tycker ni då?


Första bilden


Finjustering...


Och så här kul tyckte Martin att detta var

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0