Du har fått en ny pappa!

Jag drömde ingen mardröm inatt. Men, min dröm var fortfarande konstig. Jag orkar inte dra hela drömmen men det stora i drömmen var att vi kom på att Magdas pappa egentligen är Elvis Prestley. Och detta var det förstås bara Magdas mamma som visste om innan.
Mmm.... Ja.... Eh....

Måste komma från två saker.
1. För en vecka sen la Magda upp en musikvideo på sin blogg av Elvis och hans dotter och skrev "Om ändå Presley också va min pappa, då skulle jag också kunna sjunga!"
2. Precis innan jag somnade började jag tänka "Om jag hade så mycket pengar att jag aldrig mer behövde jobba en enda dag men ändå kunde i princip slösa hur mycket pengar som helst. Vad skulle jag göra då?"
Och inte skulle jag kalla Elivs/Lisa Marie fattiga direkt...

Så Magda, tänk på vad du skriver för du påverkar mina drömmar mer än du tror!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maggie

HAHAHAHA!

Tjaaa men vet ju aldrig ha kanske är min pappa! Wohoo men iställer för rösten så fick jag hans utstrålning ;D

2008-09-04 @ 17:13:53
Blogg/hemsida: http://maggiesnyaliv.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0