Frågor och svar

Är en sådan dag idag tydligen...:

Tio första:
Första bästa kompis: Lisa
Första bil: Brum brum, leksaksbil?
Första kärlek: Barnkärlek= Mattias
Första husdjur: Egna var Haquin, en mysig buskille till katt!
Första semester: Första någonsing till Hammarstrand -89 skulle jag tro. Första utomlands var nog Finland och första utanför Norden är Dominikanska republiken -00.
Första jobb: Syriska Föreningen, om inte Prao räknas.
Första köpta skiva: Eh.. Jag minns bara mina kasettband ^^
Första riktiga kyss: *förtränger*
Första piercing: Öronen, tror jag var 4 år.
Första konsert: Bara varit på konsert i Kungsträdgården, gratiskonserter. Aldrig varit på en "riktig".

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Öhm.. Hm.. Eh.. Hm... Eh... Shit minns inte. Jo! Kräftskivan! Vin!
Sista bilfärd: Igår  då jag körde hem ^^
Sista filmen du såg: Ehm.. Glömt.
Sista bubbelbadet: Minns inte..
Sista spelade cd: Westlife (verkligen en gammal och väl spelad skiva), när jag dammsög på övervåningen senast.
Sista gången du grät: Ehm.. I veckan.
Sista måltiden: Frukosten idag.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Ehm. Nej, ville dock.
Blivit arresterad? Haha, nej inte jag inte :-)
Blivit kär vid första ögonkastet? Inte käär men definitivt intresserad.
Varit på tv? Japp :-P
Fått ditt hjärta krossat? Jo lite, men äh. Det är jag över sedan länge!
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Neej, tror inte det.
Haft ett one night stand? Men gud, nej!
Busringt till nån? Hehe... jo... :-)

Sju saker du har på dig:
Tröja, byxor, strumpor, trosor, bh, förlovningsring, armband.

Fyra personer du kan berätta allt för:
Allt bara för en. Nästan allt för ett par till.

Tre val:
Svart eller vit? Svart?
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad. (Gillar ju inte potatis!).

Två saker att göra innan du dör: Vill inte dö, tänker inte dö. Så det så.
En sak du ångrar: Skrev två för några inlägg sen, bara kolla.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0