Halvtid

Puh... Nu har jag sökt 3 jobb. 2 sökte säljare och en var spontanansökan. Hoppas hoppas.
Ska kolla om det kommit in något spännande på ams under de här timmarna jag putsat på CVn.

Ska äta lunch strax och sedan ska jag korrekturläsa Johans mattearbete på 3100 ord. Det ska vara skrivet och ha så tydliga bilder att någon som inte är insatt ska förstå. Det är där jag kommer in. Jag är inte alls så avancerad i matematiken som det där är! Men jag fick läsa några sidor förut som var utkast och utan bilder och fattade det mesta. Så verkar ju som att han har lyckats förenkla det på ett bra sätt och även behållit termer och sådant på högre nivå.
Så nu ska jag alltså läsa det färdiga arbetet innan det ska inlämnas.

Jag ska också ladda in bilderna från de senaste dagarna och lägga upp här. Har jag lovat så har jag :-)
Ha en bra måndag.

Ciao


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0