Hopplöst

Usch vad detta börjar kännas hopplöst alltså. Att få jobb syftar jag på då. Har ju otur också eftersom företagen börjar hålla i sina pengar och inte vill anställa längre pga den här bankkrisen. Jahap.
Jag hoppas verkligen att de ringer redan på måndag och säger att jag fick det, gud vad jag skulle bli glad! Känns som min enda chans. De andra har inte hört av sig mer än några som sagt tack men nej tack och det kommer knappt in några jobb i sökbasarna längre. Flera sidor som det är typ stopp på inkomna. Nä ingen flyt med timingen här inte.
Snälla, snälla jag vill ha ett jobb! Och allra helst det jobbet som jag var på intervju på.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ♥ MAMMA JESSICA [Född 89 och en dotter född 03]

Yes det var det :D

Och den var supergod :)

2008-09-19 @ 10:14:05
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0