Idag

Frukost äten, kollat in nya jobbannonser utan något som fångade mitt intresse, läste era bloggar.
Johan är i skolan idag, han går juupp mellan 8-8.30 varje vardag nu, även om kan skulle kunna sova längre. Det är bra för då får han in den vanan och somnar i tid. Själv var jag lite för trött, somnade i vanlig ordning (numera) efter honom och orkade inte pallra mig upp för att göra ingenting.

Jaha, vad ska jag göra idag då. Känns väl som en bra dag att träna överkropp kanske. Men icke mage för den tillhör underkropp för mig och har träningsvärk idag. Hihi. Men resten skulle ju vara skönt att träna.
Imorgon blir det ju mest ben/kondition och detsamma på torsdag så är nog överkroppens tur nu.
Men jag måste hålla mobilen nära mig, ifall de ringer...
Snälla ring bara och säg att jag fick det, det skulle vara en Hallelujah-moment!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0