Idol-update

Första idolutröstningen för året har ägt rum och Victoria fick vända hem. Synd tycker jag, men så är det ju. Håller dock inte med juryn om att Yazmina blev tårta på tårta. Tyckte hon framförde den låten bra!

Men dagens gladaste nyhet är att Idol-Alexander har fått kontrakt! Tydligen ringde de honom dagen efter att det visas att han åkte ur. Kanske borde han väntat ännu lite för att se om fler hörde av sig men det är iaf kul att han kan lyckas utan att gå längre i Idol! Nyheten kan även läsas i en internetversion av Aftonbladet. Om det står i pappersversionen har jag inte den blekaste aning om, sånt kan man ju inte läsa!



Tänka sig. Jag hade aldrig varit så här uppdaterad utan att läsa/se på nyheterna om jag inte hade läst bloggar! Den som säger att man slösar sin tid har fel, för jag får minsann veta en hel del genom olika bloggar.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Härligt, tyckte det var så synd om honom !



Jag läser just nu The Flowing Queen - Kai Meyer (Fantasy) på engelska dessutom. Jag tycker den är jätte bra!



Glasögonen är från synsam, passade på att kolla bågar och förälskade mej i ett par... så då fick det bli där! hihi jaa , jag har börjat spela wow! ^^



2008-09-30 @ 07:27:40
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0