Inför intervju

Nu har jag rätt kläder, smycken och smink på mig (hoppas jag), funderat ut vad jag vill veta om tjänsten och skrivit ner det. Tagit reda på diverse saker som hon kanske ber om (ex betyg).

Så nu ska jag bara packa väskan med sakerna och sedan kan jag gå hemifrån. Bara det att det är typ 40 minuter tills jag ska hemifrån och risken är redan då att jag kommer för tidigt och måste ta en tur runt kvarteret typ. Får ju inte komma för tidigt. Och inte riskera att komma sent heller. Fin linje det där.

*suck*

Börjar bli lite nervös nu. Om ändå Johan kunde vara hemma och hjälpa mig lite nu.. men det går inte, han har skola mellan 8-17, sedan kanske han ska träna också om han orkar.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0