Lite smått och gott :-D

Nu har jag och Johan (och hans pappa...) varit och handlat. Fick som jag ville: hamburgare till middag. Hemmagjorda då.

Ser ni att jag lagt till lite info under min bild? -> Gjorde jag alldeles själv, utan hjälp från någon *stolt*. Okej, jag vet. Det är jättesimpelt, men ändå ett första steg. Vem vet, kanske jag börjar pyssla lite med bloggen nu...

Har kollat runt på olika företagssidor och tänkt ut vilka jag kan söka jobb på. Ja, visst det är helg, men jag kan aldrig få ro. Där av "för tillfället dyster" på infon till höger...
På torsdag är det rekryteringsträff på ams Vby så ska dit och träffa lite företag tänkte jag. Bella och jag tillsammans.
Sedan har jag kommit på en liten tanke på vad jag kanske kan göra... Bättre det än att gå helt arbetslös.

Sedan har jag ordnat hälften av Bellas present! Ja, inte ska hon ha några höga förväntningar inte. Jag gick ut en tur i skogen och plockade lite färgglada blad från marken, lite kottar och stenar och ska göra en fin naturtavla. Okej, det där var på skämt men det kanske skulle kunna bli fint... Bella, skulle du vilja ha det nästa år? ;-D

Måste göra min del av maten nu.
Förresten så slant jag med en kniv som jag diskade nyss. Alltså... jag borde inte få diska potentiella vassa föremål...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0