Lördagskväll

Sedan åkte vi till Bella och Markus för Pizza och Tvspelskväll! Jag köpte sallad men de andra tog pizza. Sedan spelade vi bilspel, Tekken, lite snowboard och sist Singstars. Bella skrev på sin blogg "Jag måste ju så erkänna att jag är grym på singstar. ;)" så då får jag skriva "Jag måste ju erkänna att jag fullkomligt suger på Singstars". Sorgligt men sant. Aja, det är kul iaf, måste ju kunna bjuda lite på mig själv. Och egentligen är det ju mer synd om er andra som måste lyssna...


Vid 23.45 tror jag det var tog vi bussen till Caledonien för att möta goda vänner. Mer om detta senare, nu måste jag rusa!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0