Morgonkvist mitt på dagen

Nu äter jag frukost. Johan väckte mig mycket i morse när han gick upp 7.30. Palla det som ledig. Men eftersom jag låg vaken en 30 min och sedan vknade till några gånger till med kort varsel så blev det mycket sova efteråt. Sova, sova sova. Vaknade av att mamma ringde på mobilen. De är på väg till brorsan i Hstrand.
Gick upp och läste alla nya blogginlägg, 25 st tror jag det var. Kollade mailen. Gick upp och duschade. Ringde upp mamma och pratade lite med henne. Sedan skulle jag prata med pappa men de kom i radioskugga då så han bara försvann och till slut bröts det.

Efter frukosten ska jag skriva ett cv till och sedan ska jag åka till en butik och lämna det personligen. Nu j*vlar ska jag få ett jobb!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0