Om att skämma bort

Sitter och äter middag nu. Ugnsgrillad kyckling, ris, wokade grönsaker och sataysås. Bara kycklingen blev lyckad eftersom jag blev så stressad. Det andra är okej, men inte mer.
Klockan 5 över halv måste jag lämna huset, stressigt!
Johan kommer bli bortskämd om jag fortsätter laga middag till honom... Det varnade min kompis Monicas mamma mig för:
"Kan han laga mat?" Frågade hon.
"jadå" svarade jag.
"Låt honom då laga maten. Gör inte det själv. Larz(maken) var jättebra på att laga mat när vi träffades men sen började jag också laga mat. Och nu har han glömt hur man gör, så jag måste alltid laga mat!"

Ajaj, måste tänka på den varningen... Han får nog laga middag imorgon ^^

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0