Sjuka drömmar

Alltså vad är detta. Igår drömde jag om en stackars liten flicka som blivit mördad för några år sedan och blivit gömd på mina föräldrars vind (mina föräldrar hade inget med det att göra) och när vi var där vid ett tillfälle så hade taket/golvet blivit så förstört av vätskor att ett litet hål under flickan skapats och det blev större och större och till slut ramlade hon ner rakt in i vardagsrummet framför ögonen på oss. Jättemysigt.

Denna natts dröm var nog influerad av dokumentären jag såg om Hitler igår, någon hade gjort en analys av honom. Det var en man som tog över makten, en diktator, och vi fick helt enkelt falla in i leden efter hans order. Det var väldigt strängt och disciplinerat alltihop. Och omständigt. Jag jobbade på kontor och tog mig alibit "Hasse" eller något sådant. Vet inte varför...
Jag åkte tåg till jobbet också, det var en upplevelse...

Undrar om jag brukar drömma sådant här när jag är sjuk? För i vanliga fall dörmmer jag sällan mardrömmar, men nu är det ju varje natt... Aja. Denna nattens var ju inte så illa...


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0