Smart skylt...

I lördags åkte jag och Johan till ÖB. Jag fotade den skylt jag spanat in så länge där, så här kommer den:


Sedan åkte jag och Johan till farmor och till Johans kungfu träning. Jag följde med och tittade på. Fick då ett sms från Linda i min tsp-klass att Gaby kommer upp till Sthlm nästa helg och ville ha en tsp-fika och undrade om jag ville haka på. Självklart! Så vi får se när det blir av. Har planer på lördag kväll men resten av helgen är fri vad jag vet...
Kanske ska jag ta mig en simtur med mor, jag vann ju en gratisbiljett på valfritt (i princip) bad i somras så kan lika gärna utnyttja den.
Och så kanske jag ska ut på söndag kväll också...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0