Tisdag

Sprutan är tagen och lunch uppäten.

Kvar idag är att träna och övningsköra. Passa på nu när jag har lite att göra på dagarna.
Och sedan måste jag kolla igenom om det finns något jobb. Bara för att jag fått tid för intervju ska jag inte lägga mig på sofflocket heller. Inte säkert att man får jobbet för det.

Och så ska jag ringa Lisa också på mitt jobb och snacka lite med henne. Den människan är dock svår att få tag på!
Ingen hemtelefon, hade inte mobil i några månader och tyckte att det var så skönt så nu när hon har mobil kan man knappt få tag på henne ändå för den är alltid avstängd typ och då har vi bara jobbtelefonen kvar. Men hon verkade vara ute nu när jag ringde så tyvärr... får testa om en stund igen.

Vill ni se hur Lisa ser ut?
Too bad, då måste ni träffa henne IRL.
Den människan skyr foton som en grävling skyr ljuset.
Hon finns knappt på foton alls. Några från semester och sådant men inga skolfoton på senare år, inget studentfoto, nada...
Jag tog bilder på henne men hon fick mig att lova att ta bort dem. Och borta är dem. :-(

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0