Tjuvlyssning

Men ändå fortsatte hon OSA på alla events med ett "Tyvärr, jag är i London då!"
Strax efter Linghem på tåget Norrköping-Tranås

På tåget står två prettotjejer ~15 i gången.
Tjej 1 får ett SMS som hon läser högt, det visar sig vara en kärleksförklaring från hennes kille.
Tjej 1 (bittert): Fyy faaan vilken tönt, han älskar mig så jävla mycket, och jag känner inte att vi har nåt gemensamt…Vi bara myser och gullar jämt!
Därefter följer en längre sågning av killen, där hon konstaterar nöjt flera gånger att hon är elak. Tjej 2 lyssnar ointresserat.
Tjej 1: Han är svartsjuk för att jag inte bjudit in honom till min nya Facebook-profil!
Tjej 2 (försiktigt): Har du ny?
Tjej 1: Ja, mitt gamla liv var ju så jävla pinsamt!


Jaa så kan man ju också göra! Kom och tänka på en gång för några år sen då jag smsade till Bella för att fråga om hon ville vara med på någon fest och fick svaret "Kan bli lite svårt eftersom jag är i London". Hm... :-)

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0