Trist så här på förmiddagen

Frukosten avklarad. Ärligt talat. Jag vill inte var så här seg att jag går upp mellan 10-11.30 varje dag. Jag vill inte det. Men jag har ju absolut inget roligt att göra på förmiddagarna, så vad ska jag upp att göra?
Ingen hemma, ingen att tala med, inget socialt liv på förmiddagen. Kan jag lika gärna passa på att sova bort den, när jag kan. Fast jag önskar att jag inte kunde, för det skulle vara mycket mer givande med skola/jobb.

Japp... Ska gå in på ams bl.a. och kolla nu då. Finns det något för mig tro?
Jobbet jag var på intervju på har ju intervjuaren semester denna vecka (bra tajming, tack). Så kommer dröja till nästa vecka innan jag får besked. :-(

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0