Uppfyllt alla punkter

Så ska vi se hur jag har lyckats klara listan jag skrev upp tidigare idag.

"- Samtal med svärföräldrarna när svärfar handlat färdigt.
- Till ÖB (tre träningar denna vecka betyder att jag får äta hur mycket jag vill och då är ju ÖB-besök mysigt. Fast så mycket blir det nog inte).
- Färga håret hemma och inte hos frisör (läskigt!).
- Köra bil.
- Köpa ägg (visste att jag glömde något igår).
- Myskväll med sjuknöt."

- Samtalet med svärföräldrarna gick otroligt bra! Det är jätteschyssta och löste vårt största problem med sin generositet. Fast vi kan nog inte vänta oss det igen så får ta till vara på möjligheten nu. Och Johan vet vad som gäller :-)
- ÖB. Ja, som jag skrev handlade jag där och är nu proppmätt.
- Mor hjälpte mig med håret och det gick bra. Det blev ljusare, fick ingen konstig färg och ramlade inte av. Puh. Vågar kanske en permanent färg nästa gång... (Denna bara 6 veckors).
- Från mor och far körde jag hem igen, denna gång en omväg för att testa lite nya vägar och värma upp bilen innan vikom in på de stora vägarna :-P Körde genom de knasigaste avsmalningarna på en 30-väg jag sett. Nästan omöjligt att ta sig igenom och ut på höger körbana igen utan att stöta i trottoarkanten om man kör fortare än 20 km...
- Köpte ägg efter att jag varit på ÖB.
- Pågår nu, eller pågick ett tag men är lite "egen tids"-paus nu. Snart upptar vi den igen. Mys.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Fiski

det är inte så farligt att färga håret hemma.. jag blonderade mitt hår 11 gånger mellan februari och juni för att få det blont från kolsvart. det lyckades och håret ramlade inte av. självklart beror det ju mycket på kvaliteten på håret innan man färgar. men innan jag blonderade mitt hår hade det varit färgat svart under flera år. ^^

2008-09-14 @ 09:09:06
Blogg/hemsida: http://humanerror.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Ja samma här, mer än halva garderoben är i strl s men jag kan inte ha dom.. tröjorna är som magtröjor.. blä!

2008-09-14 @ 11:58:56
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0