Redan tisdag?

Atjooo!
Suck. Har inte orkat uppdatera idag. Är rätt så seg. Natten varvades med sömn och att vakna. Och så drömde jag mardröm IGEN. Vad är detta?

När jag väl gick upp var klockan nästan 12. Jag åt frukost och såg på Gilmore. Pratade en snabbis med mor.
Sedan en till Gilmore. Johan kom hem och jag åt lunch och vi såg på tv. Ja... så är min vardag nu. Känns konstigt att det är tisdag idag...

Så, halsen är ok. Känner mig varm och snuvig och nyser. Vet inte om jag hör bra eller inte.
Johan ringde om brevlådan så de ska byta ut den åt oss. Jag orkade inte ta tag i det.

Min träningsvärk är inte allt leka med alltså. Aj aj aj... Vill fortfarande gå på step, men jag får ju inte vara dumdristig heller.
Johan ska träna ikväll. Blir kyckling, ris och sataysås till middag, yummie.
Han var på första föreläsningen idag.

Hoppas ni mår bättre!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0