Bella och jag

Idag har jag varit med Bella. Vi började med att göra massa fruktsallad på banan, äpple, kiwi, vattenmelon, persika, vindruvor och apelsinjuice. Sedan såg vi filmen I am legend, har velat se den jättelänge men aldrig blivit av. Och den var bra! Bella var nog lite räddare än jag (hon har sett den förut) men även jag ryckte till några gånger! Den var bra, Will Smith är bra. Fast det är en huvudroll och resten typ statister så håller den. Och den var verklighetstrogen, samtidigt som det fanns några saker jag tyckte att "nä det där håller inte". Men klart sevärd.

Sedan kollade vi lite på datorn och snackade om vår situation som arbetssökande, våra planer, gamla tider med mera... Kollade på kort från the old days. Hittade två bilder på mig från när jag var med hennes familj till Sälen och åkte skidor, inte sett förut! Och 2 bilder från skolavslutningen i 8an (så fin kropp jag hade då...). Och kort på mig, Bella och Magda när vi leker fotomodeller... Det var en rolig dag det!

När vi var klara så fick jag ta bussen till vby för den kom först och handlade lite och sedan for jag hem. Nu ser jag Idol.
Kul att ha gjort något annat än sitta hemma och kolla jobb... Tack för en skoj dag!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0