Nattsömn

Lugn, jag har varit uppe i två timmar.. Det har minnsan Johan sett till.
Klockan 8 började hans klockradio dåna (Rock klassiker). Som jag sagt förut, han hör inte. Han vaknar till men regristrerar ingenting. Jag vaknar och minns allt! Alla låtar, alla skämt mellan radiopratarna, nyheterna, reklamen... Suck. Han låg där till 9. Jag vaknade mitt i en dröm och på helt fel ställe i sömnen. Jag blev på riktigt dåligt humör! Bättre blev det inte av att han inte hade någon lektion att gå till utan bara ville gå upp vid samma tid som han brukar. Gaaaaaaaaah. Jag då? Jag då?
Han lät mig somna om till 10. Yey.. Sedan tvingade han upp mig :-(
Jag somnade ju en timme efter honom i natt... Jag vill bara sova...
Aja, uppe sedan drygt två timmar som sagt och nu ska Johan pysa iväg till skolan. Jahapp, vad sysselsätta sig med nu då? Bloggar och jobbsök? Jo, låter som en bra idé.
Hej.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

Kan du inte ha öronproppar bredvid sängen som du kan sätta i när hans klocka går igång?

2008-09-16 @ 14:51:36
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: Markus

Haha, jag är precis som han på morgonen. Alarmet på min mobil kan ringa hur länge som helst utan att jag vaknar till på riktigt.

2008-09-17 @ 22:45:14
Blogg/hemsida: http://markusroslund.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0