Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?

Klockan slår snart ett. Jag har liten fundering kring vad jag ska göra nu. Hm... ska jag?
Klockan tre ska jag, Peter och kanske Johan besöka Martin och Anna och träffa deras Rasputin.
Ikväll så är det filmkväll hos Susie med pizza. Kommer dock icke äta godis då. Pizza räcker gott och väl :-P

Så läste jag ut boken nu, Skugga. Som alla böcker jag läst av henne var den bra, spännande och välgenomtänkt. Hon börjar i massa lösa ändar och närmar sig knuten utan att man själv kan förstå hur sjutton det ska gå ihop i slutet. Men hon lyckas lösa det varje gång på något sätt. Läs hennes böcker om ni inte gjort det, spännande. Jag har läst 3 stycken nu.
Lite ledsen i ögat är jag nu, för nu har jag inga böcker kvar som är olästa.
Får våldgästa mor snart och låna med mig lite böcker.

Nä, pys på mig nu!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

alltid välkommen!

2008-09-20 @ 15:42:39

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0