Vår förlovningsdag!

Idag är det som sagt vår FÖRLOVNINGSDAG.

Den 17/9 2005 förlovade vi oss, och detta ska vi fira idag så klart.

Dock inte enligt tradition, som är att äta middag på vår favorit restaurant och gå på bio efter. För vi har inte råd med det *cry*. Istället blir det hämtmat från Thaiwoken, som också är jättegott, och filmer som magiskt hamnat på vår hårddisk...

Idag är också en av de dagarna som är fria från "godisförbudet". Så idag får jag äta godis om jag vill! Har dock inte ätit något ännu. Den här detaljen hade jag glömt i helgen, kom på det helt plötsligt i går kväll, hihi.

Jag ligger så efter i schemat. Badet jag tog varade i 1½ timme, liiite längre än planerat. Så frukosten är nyligen uppäten, jag har ringt Lisa och borstat tänderna. Men nu måste jag iväg och handla och hämta vin (ja lite festigt måste vi ju ha). Ja städa lite skulle vara bra...

Detta är min dag. Hoppas ni får en bra!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mor din

Grattis till er bägge!

2008-09-17 @ 18:41:17
Skrivet i slottsdammet av: Jannice & familj

Grattis!

2008-09-17 @ 18:55:55
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Tackar alla!

2008-09-18 @ 00:26:22
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0