God morgon

Idag är det barnrätt i tre timmar. Det är den sista föreläsningen den här terminen. Sedan ska jag träffa min förberedelsegrupp och därefter gå på tentagenomgång. Det blir nog fint det. Borde plöja igenom klart i min arbetsrättsbok, men det är segt...
Nu måste jag rusa och borsta gaddarna! På återhörande!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Nu blir jag intreserad av att höra på dig, jag har nämligen inte alls föreställt mig att du snackar stockholmska.. Fråga mig inte vad jag trodde du pratade för dialekt men inte det iallafall ;)



Lycka till på den sista föreläsningen (låter skönt?)

2009-04-22 @ 09:48:55
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0