Trötter

Igår vaknade jag hyffsat tidigt, var pigg och glad. Men att jag varit vaken ganska sent fick ta ut sin rätt några timmar senare. Jag korvar ihop mig i fotöljen, tog det närmaste som fanns och la på mig (ett badlakan) och somnade. Så där låg jag tydligen och sov i någon timme. J tyckte att jag var så söt, och när jag vaknade till emellanåt såg jag hur han satt och tittade på mig och log. Jag förstod inte alls poängen, och somnade om. Tydligen tog han tre kort också, märkte jag idag när jag laddade in korten från kameran. Då märkte jag ingenting, så visst sov jag allt. Efter en stund flyttade jag mig till soffan, fotöljen är lite väl trång... Men sedan blev jag pigg igen.

Igår träffade jag Empan (innan jag somnade igen) och vi gick dryga milen på 1timme och 45 minuter. I skogen och vid stranden. Kanske inte är konstigt att jag var så trött... Idag har jag iaf gått en tbanestation, jag och J tog sällskap. Får passa på när han vill, det är inte ofta det. Idag var det mycket finare väder än igår iaf. Igår var det tom kallt medan idag fick vårjackan komma på för första gången i år. J hade keps också och jag hade svårt att hålla upp ögonen för att det var så ljust, som ni kan se på bilden.

Inhandlade Libresse-produkter idag också och fick då med två askar att ha när jag ska ta med mig det. På köpet. De var ju faktiskt rätt snygga också:

Nu är jag också rätt trött, fast jag inte gjort så himla mycket. Gick iofs upp skaplig tid men borde inte vara så här trött. Tänkte ta mig ett bad förut men kom på att jag nog kommer somna, och då missar jag ju Spårlöst...

Imorgon är det prov, och tydligen har de tekniska problem så min lärare har bett oss, via mail, hålla utkik på hemsidan. Det senaste budet är "2009-04-06, kväll: Jag har inte fått 100%-igt klartecken för morgondagens tentamen, så det kommer minst sagt att bli spännande... "
Ja verkligen. Hm.

Nej nu ska jag diska lite, yeey.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

AHha, jag köpte också två sånna bindhållare eller paket eller vad de kallas men jag köpte de två andra mönstrena! ^^

2009-04-06 @ 21:31:37
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

En rosa och en grön! =)

2009-04-06 @ 21:46:28
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jao, nu ska man bara minnas dem och sen minnas att fylla på! =P

2009-04-06 @ 21:49:45
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha men mina har inte ens kommit till väskan! :P

2009-04-06 @ 22:12:48
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

hehe, dagens i-landsproblem? :P

2009-04-06 @ 22:44:10
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0