Trött måndag

Ikväll är jag ruskigt trött. Verkligen trött alltså. När jag vaknade, efter nästan 8 timmars sömn var jag också riktigt trött. Vaknade inte ens förrän klockradion dånat i 10 minuter- det är inte normalt för mig!

Tänkte plugga en del på förmiddagen men märkte att grannens myrinvasion funnit nya marker i vårt kök. Städade undan så de inte skulle trivas och hade helst skurat golvet också men det hanns inte med. Klockan 11 var jag på plats på universitetet och träffade min lilla grupp. Klockan 13 började lektionen, arbetsrätt 3. Lunchen blev liksom inte av. Var inte hungrig när tid fanns, och hungern infann sig när tiden inte längre fanns. Det blev två stycken bananer á 6 kronor.

Efter lektionen mötte jag upp min moder och vi tog oss en fika och kikade i affärer. Men inte hittade vi något spännande inte, typiskt nog. Men fikat var mycket trevligt!

Nu lägger jag upp bilder från helgen på facebook, publicerar mina favoriter här...
Fredag:

Hemlös katt slickar rent grillen




Lördag:



Söndag= pizza på balkongen:

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Ah, jodå det går väl okej.. men men, hoppas myrorna minskas! Kram

2009-04-27 @ 22:23:07
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

God morgon! Lycka till med skolan idag och hoppas det blir en fantastisk dag för dig! Kramar

2009-04-28 @ 07:41:19
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

isch... myror är inget kul att få in!!! Hopaps ni får bukt med dem.

Härliga bilder...efter en härlig helg. Snart stundar ju en ny!

Ang matte... Jag har 22,5 hp i matte och vi fick lära oss att matte är logiskt och alla sätt att komma fram till rät svar ska premieras. Barnen ska få prata matte och försöka hitta olika läsningar, det är kreativt.

När då sonen då använder den metod som finns i boken... HUR kan den vara fel... jag fattar icke. Men som sagt... jag är ju bara en besvärlig mamma.

Ha det gott

2009-04-28 @ 12:29:41
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0