En fredag med kusinerna

Vi började morgonen igår med att leka gymnaster. Ja hur ska man annars likna det vi gjorde? Olika sorters styrketräning, handstående, hjulningar, handstående nedrullningar, handvolter...

Sedan började vi leka igen, med lika många i varje lag. Först tjejerna mot killarna och sedan mixade lag.


Sedan blev det lite boxning igen...


Tjejerna läste Twilight-serien...


Massage-dags:




Det började spöregna så kusin J och I, svägerskan J och jag gav oss ut i regnet,
min J kom också men vände snart då det blev för kallt.


Det avslutades med ett rejält bad av I med kläder på,
och dopp av benen av svägerskan J och kusin J.


Vid middagen diskuterades LAS och arbetsrätt bland de äldre i sällskapet.
Insåg att det är frustrerande att vara inläst på lagens mening bland "gnälliga gubbar".

Efter Star Wars episode 1 hoppade katten upp i knät på mig igen. Jag hade dessutom flätat hela håret på mig själv under filmen, och detta tyckte svägerskan A skulle foto-dokumenteras.
Ser det inte ut som att jag är utomlands?


Gruppfoto på gårdagens Star Wars-gäng:


Här har vi LAN-gänget:

Gah vad lång tid det tog att ladda upp bilder!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0