Mat. Mat. Maaaat.

I måndags lunchade jag ju med Empan på Universitetet. Solen sken, till skillnad från i skrivandets stund då regnet öser ner, och vi satt utomhus och åt.


På kvällen bjöd jag J på Spånga macka. För er oinvigda ser det alltså ut så här (klickbara bilder). Dressingen gör man som man vill med, jag brukar hälla den över salladen.

Man får äta den som man vill också. Jag brukar skära loss små fyrkantiga bitar och äta lock-sallad-botten, medan ex J äter locket först sedan sallad-botten. Det blir gott oavsett!
Det är alltså pizza bröd med sallad. I detta fall räksallad. Sallad, gurka, tomat, ost, räkor... och självvald dressing (rhode island). Såå gott.

Ikväll ska vi baka potatis för första gången. Det ska bli spännande...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: PINSAMHETSBLOGGEN

sv: Jo, en vän påpekade det direkt igårkväll. Har mailat Josephine och hon skulle åtgärda det så fort som möjligt! :)

2009-08-26 @ 11:34:27
Blogg/hemsida: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

oh, pizzabröd är så gott!! =)



Haha, det värsta är att jag faktiskt anser mig röra på mig och visst, lite träningsvärk kan man ha men detta är inte lite! Detta är ju sjukligt mkt träningsvärk koncentrerad till framsida lår. Inte skönt. Jag har ju liksom tränat i tre veckor så jagt tycker jag borde få lite granna bara. men men.. nytt pass.. bara lära sig det för jag ska va värd på ett sånt! Kramar

2009-08-26 @ 22:37:01
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Ska du och Ida gå ihop er nu alltså?! :O



Haha, hade jag sett din kommentar innan jag skrev bloggen hade jag nämnt dig också. haha



Jag ska vara värd nästa torsdag och lördag och alla sådana dagar framvöer. :) Hur har din dag varit då?

2009-08-26 @ 23:19:14
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0