Sommar

Nu har jag duschat och sminkat mig. Gud vad sällan jag sminkar mig. Varje gång det är dags kommer jag på hur sällan jag gör det. När var det senast? Sminkade jag mig någon gång i tyskland? Tror jag gjorde det faktiskt. Och innan dess? Det var nog svärmors examen ja, 6 juni. Ja, det är ofta det!

Kläder har jag satt på kroppen nu också, jag associerar färgerna och klädseln med "sommar". Själv blir jag inte klok på den här sommaren. Gillar min mosters kommentar. Hon bor i Malung, vilket är den plats i Sverige där det har regnat mest i sommar. Hon skrev "Undrar om Malung har två årstider: vinter och höst. Här har det iaf inte varit någon sommar!"- eller något liknande.
I princip varje dag är hennes statusmeddelande på facebook "regnar igen".

Iaf så skiner solen nu, men tror intre vi vågar satsa på en kräftskiva utomhus. Lär bli kallt ikväll. Eller? Skulle vilja det, är så mysigt att äta ute.

Nu ska jag iväg och hjälpa moder och fader med allt fixande. Kamerabatteriet är laddat så ni får nog se bilder så småningom!
Ha en härlig fredag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Det är när man sminkar sig sällan som man känner sig vacker när sminket väl är på! :) Annars blir det ju vardag!



Havregryn va nytt! Kanske värt att testa :) Hur var kräftskivan?

2009-08-14 @ 23:45:22
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Tack för den positiva kritiken! :) Jag var jättenöjd med den förra eftersom den verkligen hade fokus på min livsstil som jag hade i bloggen då. Men nu har fokus ändras och då borde headern också ändras tyckte jag! :)



Jag får testa havregryn nästa gång jag gör biffar! Det är bra att läsa bloggar med recept för man får goa idéer! :)

2009-08-15 @ 23:12:10
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha, då var veckans tänkvärda passande då! :)



Såg du att jag träffade Arvingarna?? =) -stolt gammalt fan- ;P



Nu är jag ute på en av våra öar hos söt. Jag bara njuter av att få vara hemmifrån :) Hur har din helg varit?

2009-08-16 @ 15:02:59
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0