Sista sommarlovsdagens tankar

Idag är sista dagen på ett långt sommarlov. Jag kan ju inte direkt klaga, även om vädret kunnat vara mycket mycket bättre!
De som trodde att jag och J skulle gå varandra på nerverna och bli galna har blivit motbevisade, ännu en gång kanske. Vi är så lyckliga så. Inte alls blivit för mycket att vara lediga så länge båda två. Men så har jag och J varit med om detta förr. Vi blir faktiskt mer galna när vi bara har en-två kvällar i veckan som vi ses. Alldeles för lite!
Det är det enda jag oroar mig för angående operationen än så länge faktiskt. De där två nätterna efteråt som jag troligen måste ligga på sjukhus... senast jag och J sov ifrån varandra en natt var när han var tvungen att rycka in i lumpen i typ två veckor. Det var augusti/september 2005...
I finland 2005

På kryssning 2006

Idag har jag skrivit ner mitt schema i kalendern och fixat med småsaker. Sedan cyklade jag till Vby och mötte upp mor. Så gick vi på promenad tillsammans. För mig blev promenaden 7 km, för mor en hel mil. Solen värmde och det var riktigt skönt på eftermiddagen. Så är det tänkt att jag ska cykla hem härifrån också. Trist nog öppnade sig precis himlen och regnet faller ner som stora droppar. Kul, muttrade jag och bar upp cykeln under tak. Härligt värre, jag som lämnade regnjackan hemma för en gångs skull...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jayne

usch ...cykla hem i regn är inget kul alls... Hoppas du kom hem och fick torrt på dej.

Kul att börja skolan igen?? små steg närmre slutet...i allafall!!!

Kram på dej

2009-08-23 @ 20:05:10
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Jag åker med pojkvännen och min familj till Florida mellan 1-14 november.

Funderade länge på om jag kunde vara borta så länge men till slut bestämde jag mig för att åka.

Hinner vara med på den mesta undervisningen i alla fall. Kursen är ju kort så det går nog bra att repetera allt bara en månad senare.

Vi kan ju hjälpa varann då!



Jag är i grupp 7, trodde den skulle bli full fort så vi skyndade oss som bara den men den var visst inte alls populär.

Kul att man alltid har lite nytt folk i grupperna :)



Vi ses imorgon! Sommarlovet är över..

2009-08-23 @ 21:09:32
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0