Bloggens tre dominerande kategorier denna höst

Tack vare mina blogginlägg har jag kommit på tre ord som lätt och korrekt beskriver min höst. Det är i princip bara tre saker jag skrivit om och som mitt liv cirkulerat kring.
  1. Studier: plugg, plugg, plugg. Kommer fortsätta vara mycket pluggsnack här i sisådär 3½ år till. Jag hoppas dock att mitt liv blir mindre centrerat kring plugg efter våren. (Kategori Studier).
  2. Operation: något annorlunda ämne men jag hade hoppats att jag sluppit tjata på om det fortfarande. Borde vara bra nu! (Kategori Gomspalt).
  3. Mat: Det var först en diet att äta hälsosammare, sedan flytande kost resp. mjuk mat efter operationen. Utöver det har jag skrivit ner mat jag ätit (med bild) i kategorin Mat, mer än jag brukar. Förutom årets nyårslöfte med att testa på nya maträtter då (kategorin Nyårslöfte 2009- Matsmak).
Så kan man sammanfatta min höst. Kommer i slutet av december göra en sammanfattning av året i vanlig ordning. Tänkte nog göra den i punktform denna gång så man får mer översikt.
Tycker dock det är lite tragiskt att jag inte skrivit mer om roliga saker. Nu tycker jag det är roligt att plugga och laga/äta god mat, men ni fattar vad jag menar. Inte direkt något om fester (00-talsfesten visserligen men), träffat kompisar för sällan, shopping... Men det är operationens fel. Hade kunnat gått på en fest den fredagen annars. Och haft mer tid fr.o.m. imorgon för kompisar om det inte vore för den.

Nej, nu ska jag ta mig ett långt, varmt, skönt, väldoftande, skummande, välgörande och avslappnande bad.
Höres.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

ja nu är det inte så lång tid kvar på år 2009 heller. så då får man kolla tillbaka på vad som hänt egentligen. ska bli spännande. för man tänker ju inte på alla detaljer. men ett år hinner man mycket på. Wiiie :) hoppas allt är bra med dig! krama

2009-12-09 @ 17:12:48
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: ida

åhh herre gud, inte kan du väl sätta dig å läsa så många inlägg. ja läser de ja hinner när ja känner för det. gäller alla bloggar. Omöjligt att hinna med å läsa de alla skriver. Har inte hört nått om de jobbet än. men ja håller mina tummar. nån gång ska man väl ha turen på sin sida.

2009-12-09 @ 20:40:01
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Roliga eller oroliga ämnen.. det har varit KUL att följa dej och jag fortsätter. Ser fram emot din lista... imponerande att du gör en sån..woooow

2009-12-09 @ 21:34:21
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

DET var jaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

2009-12-09 @ 21:34:42

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0