Dagen D

Tenta dags idag igen då. Underbart. Jag vill verkligen bara ha det överstökat och bakom mig. Ska bli så skönt sedan när klockan har passerat 12 och pennan ska läggas ner på bänken (inte för att jag brukar sitta kvar så länge). Sovit bra då? Inte direkt. Snön må vara glädje men mitt undermedvetna är orolig för att tågen ska vara försenade eller annat. Så jag vaknade en gång. Sedan vaknade jag en gång till. Och en gång till. Då var klockan 3.26 och jag fick för mig att den snart var 6.45, så jag satte mig på sängkanten och började klä på mig lite grann. Sedan kom jag på att om det vore mindre än 30 minuter till uppstigning skulle ju lampan börjat lysa, och kollade på klockan igen och räknade ut att det inte alls snart var dags att gå upp. Somnade om och vaknade sisådär var 20 minut. Inte ens när jag begav mig upp till toan och såg ut genom fönstret att det inte snöade blev jag lugn. Jag minns inte vad jag trodde men det var iaf ett orosmoment. Nej nu ska jag tugga i mig min frukost så hörs vi ikväll, typ.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj, hoppas det går bra för dig!

2009-12-16 @ 12:09:21
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0