Dan före dan före dopparedan

Idag var sista lektionen före julen och efter den satte vi fyra i min lilla grupp infor grupparbetet och planerade hur grupparbetet ska skrivas. Vi bestämde oss för att ta jullov och köra hårt de första två dagarna. Vi börjar ju den 4 januari och inlämning är den 6e.

Därefter åkte jag hem till Sa. Vi har knappt setts sedan september. Jag var förbi en snabbis med födelsedagspresent när hon fyllde men annars har det inte varit några möten direkt att tala om. Även om internet och telefon har hjälpt till däremellan. Men det var riktigt kul att ses igen och uppdatera sig! Dessutom fick jag med mig en hemgjort choklad och någonting marmelad som hennes mamma gjort. Skulle passa till pepparkakor så har köpte med mig det hem.

Idag blev det en "ha roligt och njuta av julen"-dag. Imorgon blir det först till att skura golven och städa det sista. Slå in julklappar. Klä granen hos mor och far. Baka med J. Sedan en "välkommen hem"-middag för svägerskan.
Blir en bra dan före dopparedan-dag det!


Hos Sa togs det lite bilder:

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

vad mysigt ni verkar haft det och vilken härlig mössa! =) God jul på dig!

2009-12-23 @ 11:18:21
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: ida

Måste bara säga att det var riktigt söta bilder på dig:D

2010-01-07 @ 11:33:52
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0