Frisyrer

Jag är ganska konsekvent i mitt frisyrval. Jag har i princip alltid utsläppt hår. På vintern är det optimalt eftersom jag har mössa från typ oktober till april, så någon hästsvans är inte att tänka på utomhus. Stackars öron. Men jag har utsläppt mestadels och tycker det är bekvämt och J gillar det utsläppt så varför inte.
Men det finns två tillfällen jag inte kan ha utsläppt. Jag föredrar verkligen en knut på huvudet.
Det ena tilfället ser ni i headern. När jag pluggar. Finns det något mer irriterande än hår som hänger framför ögonen eller framför böckerna? Svårt att komma på något lika jobbigt i-landsproblem faktiskt.
Det andra tillfället är när jag sover. Jag gillar inte att ligga på mitt hår. Få det i ansiktet. Råka få en hårtest att fastna i mungipan. Råka få Js arm lägga sig på håret så det drar i hårbotten (jag är inte ett dugg håröm men man behöver ju inte rycka loss håret för det). Är håret dessutom blött så fryser ju öronen och ansiktet om det kommer åt håret. Brr. Så där har ni det. Mina frisyrer: Studier och nattetid: knut, annars: utsläppt.
Oerhört varierande.

Nej nu ska jag roa mig framför en tvserie i 43 minuter och sedan blir det god natt.

Jag för 10 minuter sedan

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0