Julbilder

23e dec

Mina föräldrars hus:

Mitt och Js bak:


JULAFTON
Hos min familj:


Hos Js familj:




Några julklappar:
Gardiner


TV


Badkarskorg och badsaker från olika håll:


JULDAG


ANNANDAG JUL


God Fortsättning och Gott Nytt År!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Mysiga bilder! Vad hade ni bakat? Och hur går det med hålet i gommen? Kramar



ang. klockan såg jag sån som går efter hur djupt du sover... gaah men ska man ha en riktigt bra så ska man köpa den nya med 10 000 lux.. iaf för oss svårväckta..! :P

2009-12-28 @ 20:36:16
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Åh, superenkelt låter det ju! Lite tidskrävande men enkelt! =) Kanske att jag satsar på det nån dag.. dock inte nu :P Flytten upptar mina tankar som bara den. Känns ju som om det va lääänge kvar nyss men det är bara två dagar kvar helt plötsligt?! Vad hände? Har julen varit däremellan också? :P



Kramar

2009-12-28 @ 22:50:06
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0