Tentaplugg

Imorgon är det europarätttenta så det blir tentaplugg halva dagen idag. Gick upp tidigt eftersom tentan är tidig och jag måste vänja mig. Måste kunna somna i tid ikväll också.
När tentan väl är skriven imorgon ska jag göra lite ärenden och på kvällen fika med tre personer för att fira den enes födelsedag som är i helgen. Jag har bara inte tid att fira några födelsedagar mer än så och tyvärr är det tre personer som fyller år just denna helg.
På fredag blir det omladdning till folkrättstentan. Måste kolla vad sjutton jag ska kunna inför den. Var ju typ 1½ månad sedan jag läste litteraturen. Och omtentor på det, hela helgen.
Ny kurs på måndag med, vad som verkar vara, jobbiga seminarieuppgifter. Och på onsdag blir det folkrättstenta. Åh så härligt. Jag längtar verkligen efter den 22a, efter min sista lektion innan jul. Det ska bli så sjukt skönt!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0