Urval av höstens mobilbilder

Min längsta nagel hittills i livet:


Bananer med choklad värmda i ugnen:


Del av grönsaksavdelningen i "vår" affär:


Korvstroganoff med sallad, det var nog under dieten:


Jag var ute och gick med hunden:


En Donut jag åt vid invigningen av Liljeholmens nya centrum, supergod.


Ängen vid mig, tagen under en av mina promenader.
Skogen rakt fram, till höger om den bor jag.


Morfar fyllde år:



Operationsdagen kl. 19.04 såg jag ut så här:

Kämpar mig till ett leende.

Helikopterplattan jag kunde se från mitt fönster (i andra rummet).
Ser ni att det är en helikopter där och sjukvårdare?


Här har jag fått komma hem.
Ren lyckoträff att jag ser så bra ut
(dvs inte så som jag faktiskt såg ut).


Fick ett gigantiskt blåmärke på sidan av foten av droppet som jag hade där under operationen.
Här framträder inte färgerna så bra men ni ser nog storleken på blåmärket iaf.
Blåmärket var kvar i över tre veckor och även om det inte längre syns är jag fortfarande lite smått öm.


Fick ett rätt stort blåmärke även på handleden, där de hade droppet när jag sövdes...

På de andra ställena jag hade dropp fick jag också blåmärken men de var rätt små.

Jag som avskyr att ta tabletter fick ta denna dos i över en vecka.
Tre av tabletterna tog jag vid 2-3 tillfällen dagligen (vita och gul).
Därefter blev det ju antibiotika i 7 dagar.


Jag och St lunchade:


3.5 kg lättare på denna bild än den hos morfar.


Julen närmar sig:


Någon bucklade till vår brevlåda förra helgen.
Så nu får vi lyfta av locket för att se om vi fått någon post...


Pluggade Europarätt.
Den som hade boken innan mig hade gjort bra scheman att följa.
Vi fick ha anteckningar i boken och böckerna med oss på tentan.


Lagade Citronkyckling. Så sjukt gott.


På fikan med St och friidrotts-S åt jag en Skagenbaugette som jag, trots att jag verkligen försökte, inte orkade äta upp.


Jag och Friidrotts-S. Väldigt mörkt på cafét.


Snö på bilarna i stan (tagen idag):


Och på brevlådan:


Vårt julträd:




Nu har jag väl gottgjort er för bristen på bilder i bloggen den senaste tiden?!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: isabella

oj den mackan såg enorm ut! varför ska dom ALLTID överdriva mackorna med skagen eller räkor? dom är alltid enorma! kommer hem om en vecka btw!!

2009-12-13 @ 00:06:37
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Bloggare

K

2009-12-13 @ 09:53:32
Skrivet i slottsdammet av: Bloggare

Kul och fina bilder har du receptet på citronkycklingen?

2009-12-13 @ 09:54:50
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Wiiiee, vad roligt med massa bilder och vilken fruktavdelning och vilken jäkla baguette! =O

2009-12-13 @ 10:50:37
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: bella

tack för att du svara :)



kommer hem torsdag kväll! är ledig till nån vecka in i januari tror jag..vet inte heller om jag ska till fredrik, han har inte frågat så och nu när alla (?) killar har flickvänner kanske det blir mycket folk, jag vet inte :p

2009-12-13 @ 13:35:22
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: hannah

haha va gulligt sätt att gå ut med hunden på ;D

2009-12-14 @ 20:49:51
Blogg/hemsida: http://awomanswork.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0