Vad kan jag om J?

Namn: Johan G (samma som min pappas och enas brorsas mellannamn) G.
Ögonfärg: Blå.
Födelsedag: 11 juli.
Klädstil: Mjukisbyxor/jeans och collegetröja, om det inte är något särskilt.
Hårfärg: Brunt (det rosa är bortklippt!).
Favoritmat: Dyr mat, som vi sällan har råd med (än).
Har han piercat sig?: Nej.
Dricker han?: Ibland men inte så ofta.
Röker han?: Nej.
Vad heter gatan han bor på?: Samma som den jag bor på.
Vad har han för mobil?: Nokia 3210, de håller för evigt!
Vad vill han bli när han blir stor?: Programmerare (dah).
Har han några syskon?: Ja, tre småsyskon.
Vad har han för musiksmak?: Rock, punk.
Hur träffades ni?: Genom kompisar.
Vad påminner dig om honom?: Oj, hur mycket som helst! Allt jag ser kan kopplas till honom på olika sätt. Andra par på stan får mina tankar att flyga till honom tex.
Vad var det första han sa till dig?: "Jasså, gör du?"
Vad brukar ni oftast skicka sms om?: När vi kommer hem, vad vi ska äta till middag och att vi älskar varandra.
Är han beroende av något?: Dator, mig, träning (kanske kommer jag före datorn?)
Vad kallar du honom?: Älskling, sötnöt, sötis, min snygging (eller på sistone "min snygga kille" som om jag hade en ful på lager någonstans), honung, honey... När jag säger hans namn känns det uppstyltat och jag gör det nog oftast när jag är irriterad...
Vad kallar han dig?: Älskling, sötnöt, sötnos, gumman, honey...
Idrottar han?: Tränar kampsport, och blir lite grinig när han missar en träning och väldigt grinig när han missar flera.
Gillar du honom?: Gillar? Jag ÄLSKAR honom.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0