Det blir nog operation

Nu är jag hemkommen. Det gick bra hos läkaren. Han höll med om att det var befogat och sa i princip att det var garanterat att jag skulle bli bättre, både med läckande vätskor och med talet (läcker upp luft också i näsan när jag talar). Fick remiss till Huddinge där jag ska undersökas, där kommer de säga att de inget kan göra typ och jag kommer komma tillbaka till denna läkare och det blir operation. Från min tid i Huddinge är det 3 månaders vårdgaranti, så får jag tid under mars kommer jag garanterat bli opererad under sommarlovet. Perfekt. Håll tummarna för att det går vägen!
Efter operationen kommer jag få sova kvar på sjukhuset i 1-2, eller var det 2-3, nätter. Första fem dagarna kommer jag knappt kunna äta typ, bara flytande, nästföljande 5 dagarna något mer, men efter 10 dagar börjar jag antagligen få lite mer fast föda och börjar återgå till en normal kost. Efter ett par månader kommer jag vara återställd och det ska ha läkt ihop.
Det låter väl bra?

Sedan for jag och tränade styrka, och nu ska jag dammsuga!
I

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0