Dvärgen Trötter

For upp ur sängen som ett skott när klockan ringde. Nej, inte för att jag var pigg. Tvärtom faktiskt. Hade svårt att somna och vaknade ett antal gånger under natten. När klockan ringde tänkte jag att det var lika bra att flyga upp som ett skott, skulle jag snooza skulle jag aldrig komma upp i tid... *suck*
J ska sova till 8, den lyckosten. Själv är jag "ledig" imorgon så kan börja lite senare då iaf. Det är det jag lever på för tillfället: "jag får sova imorgon".

Idag blir det seminare med en vikarie, sedan möte med gruppen, därefter möte med projektgruppen (Pirate Bay) och sedan vet jag inte. Jag hoppas kunna plugga lite eget då. Handla, börja städa, sova... *aah*

Vi hörs senare!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

haha coolt !! men varför ??



=)

2009-02-23 @ 10:42:28
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha, ja sovmorgon numera är ju åtta! höhö. Hoppas det gick bra med vikarie! Spännande om inte annat.. :P



Trist med sån vandalisering.. =( Kramar

2009-02-23 @ 16:33:46
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha, så illa kanske inte snögubbe-vandaliseringen är! =P



Haha, nejdå jag tycker inte du är hård! Jag tycker du ska säga det till henne dock! Hon kan behöva höra det! Ibland är de inte osäkra men väldigt osäkra på sig själva!



Haha, eller så är det jag som redan är sinnessjuk? =P Jag går upp tidigt om det är hemstudier för det är faktiskt studier som gäller då (tycker jag). Hehe, problemet med att svara först är att man tappar sitt eget blogginlägg man tänkt på när man loggade in!

2009-02-23 @ 18:10:04
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj oj, förlåt mig! Jag ska genast sätta mig och klura ut något inför nästa Maddo-nytt! Kanske är värt att ta upp eftersom Ragata dog under natten.. =(



Ah, skönt att ha något sånt att se fram emot (att slippa läsa parallella kurser). Klart jag sitter här, vart annars liksom? :P

2009-02-23 @ 18:18:09
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0