En bok hit eller dit...

Nu ska jag strax lägga mig, är rätt trött. Har nästan gjort allt jag skulle men får väl bakläxa imorgon. Men som tur är (upptäckte jag) så ska jag ha läst samma sidor till onsdag som till måndag, och det är i läsningen jag ligger efter. Alltså kommer jag inte ligga efter (förhoppningsvis) imorgon kväll! *glädjetjut*

Tänkte visa mina senaste litteraturförvärv. De två som jag skickade efter och som blev försenade  (om ni minns?) hämtade jag ut igår (nu har jag all obligatorisk litteratur för mina nuvarande kurser):


Sedan köpte jag denna bok idag som verkar grymt bra. Kostar nästan 300 kronor och är inte obligatorisk på någon kurs vad jag har sett än men så bra att slå i när man är osäker på någon term. Den kan jag ha resten av livet antagligen, så väl investerade 300 kronor! Dessutom är den så himla snygg, jag blev lite småkär i den faktiskt. Tyvärr gör den sig inte rätt på bild, det är snyggare i verkligheten. Mm, en sådan läckerbok (istället för "läckerbit", idag har jag sagt många ordvitsar, inte alltid bra dock..).



För att ni ska förstå hur en helt vanlig dag ter sig för min rygg numera så ska jag visa vilken litteratur jag ska släpa på imorgon i min ryggsäck. Idag hade jag dock dessa böcker + en till. Att jag har så många böcker när vi har en enda föreläsning beror på att jag stannar i biblioteket och studerar efteråt och behöver tillgång till böckerna. Hade jag studerat hemifrån hade jag kunnat skippa ett par böcker säkerligen... Nu är det icke så, så detta är min bokhög för morgondagen:


Lär få en stark rygg iaf, om jag tar väl hand om den...
God natt!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0