En lång lista

...får bli dagens sista inlägg. Sov gott och vi hörs nog imorgon! För övrigt så är morgondagens lektion inställd pga sjukdom och kommer ersättas med ett nytt tillfälle någon gång. Jobbigt, kommer den säkert läggas jätteolägligt... Nä men positiv nu! Det blir nog bra!


Lista:
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Just nu på 6.30 men kommer ställa den på 8.00 till imorgon.
 Använder du filp-flop’s även när det är kallt ute?
Nej, knappt ens då det är varmt.
Skulle du heller ta bilden än att vara med på den?
Jag vill faktiskt vara med på bilder oftare! Iaf när jag har fixat ordning mig. Men av någon anledning blir jag fotograf.
Vilken var den senaste film du såg?
Ehm... hm.. öh... pass?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på vinstsumman och vinstskatten.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jadå
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig att somna snabbare?
Nä, aldrig gjort, men kanske skulle jag ha behövt förr.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Westlife - World of our own
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk absolut, om jag inte äter mycket choklad, då vill jag ha kall vanlig mjölk.
Anväder du huvtröjor?
Händer, men mer sällan på sistone.
Kan du vissla?
Jajamensan
Har du någonsin deltagit i en demostration?
Nej, men manifestation
Vilken är din favorit åkattraktion på ett nöjesfält?
En klassisk berg o dalbana är ju aldrig fel...
Tror du att folk pratat bakom ryggen på dig?
Måste ju ha inträffat, svårt att tro annat.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja!
Vilken film kan du alla replikerna till?
Hm, osäker. När jag kollade på Hundtricket, Crossroads eller Föräldrafällan senast kunde jag nästan alla repliker fast jag då inte sett filmen mer än någon enstaka gång på åratal...
Äger du några band T-shirts?
Jag hade en Spice Girls-magtröja på 90-talet, that's it.
När flög du senast?
I somras
Läser du för skojs skulls?
Ja, men blir dåligt med det i pluggtider
Pratar du några andra språk?
Engelska, svenskt teckenspråk, liiite tyska (förstår tal och text bättre än att själv snacka och skriva). Italienskan är dock i princip helt borta.
Har du gråtit offentligt?
Jodå, ett antal gånger.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Äger ingen dator, både den stationära och laptopen är Js. För tillfället brukar jag laptopen.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer till tusen, med inslag av önskningar.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Man lär sig alltid något av allt, frågan är om man är mottaglig för det för tillfället.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej tack.
Kan du kast macka?
Nej, det funkar inte för mig.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men i närheten...
Vad har du med dig in på bion?
Videokamera. Nä skojade bara. Sällskap, gärna en dryck och ibland lite snacks.
Vem är din favoritlärare?
Oj.. ehm i högstadiet var det G.L., i gymnasiet H.E. Just nu tycker jag att R.H. verkar vara en rolig föreläsare, men det är bara ett första intryck och kan absolut inte räknas som favorit ännu.
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Hahaha, jag förstår frågan. Tror jag. Nej, varför skulle jag dejta hundar/katter/kycklingar/påfåglar/fiskar/elefanter, verkar som ett konstigt förhållande. Var det inte så du menade?
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Bara för att någon har mycket tatueringar betyder det inte att han inte skulle tilltala mig, men det är ju inte aktuellt nu när jag har J (och han tycker jag inte ska skaffa tatueringar):
Vilket var ditt favorit ämne i skolan?
Svenska (ej litteraturhistoria), matte i gymnasiet... Historia var kul i gymnasiet också...
Gillar du att flyga flygplan?
Jag älskar start och landning!
När sov du senast på golvet?
Vet inte om jag någonsin gjort det, iaf inte på många många år.
Gillar du din boende situation?
Jadå.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst 9 timmar, iaf 8 timmar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
De har kommit att bli det :-S
Vilken är din favortifrukt?
Clementiner?
Bryr du dig om antalet kalorier du köper?
Du menar "...i det du köper?". Nja, nä. Men jag kollar innehållsförrteckningen ofta numera för att se vad maten innehåller (det jag förstår av den):
 Hur gammal blir du vid nästa födelsedag?
21 år.
Är du petig när det gäller stavning och grammatik?
Absolut, har hittat fel i frågorna som stör mig, men jag har inte orkat ändra.
Tror du på liv på andra planeter?
Ja, inte kan vi vara de enda. Vet du hur stort universum är?!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Minns ej.
Tror du att Gud är en man eller kvinna?
Måste det vara en man eller kvinna?
Vad åt du senast?
currykycklinggryta med ris och till detta ett glas oboy.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Oj. Efter tre söner trodde inte pappa att han kunde få någon dotter så han ville bara diskutera killnamn. Skulle det mot förmodan bli en tjej skulle mamma få bestämma fritt. Jag blev en tjej. Mamma visste inte vad jag skulle heta och 1988 var Mauro Scoccos låt Sara välspelad på radio. Min moster och kommande gudmor föreslog Sara och mamma gillade det.
Gillar du senap?
Absolut hellre senap än ketchup!
Vad säjer (stavas "säger"!!!!!) du till dig själv när allt känns svårt?
Du har klarat det förr. Gör ditt bästa så är det bra nog.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag vill hoppa, men vågar inte för mina örons skull (samma med dyka med tuber). Inte ens för pengar, men om mitt liv hängde på det- självklart!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida eller rygg. Mage är ju jätteobekvämt.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ehm, vet inte. Tips?
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej.
Tycker du om att krama folk?
Jo vissa. Jag är lite känslig för fysisk kontakt. Men mina närmaste vänner kan få många kramar!
Skulle du säja att du är trendig?
Hahaha inte medvetet iaf!
Vilken är din favorit karaktär i Star wars?
Inte sett filmerna...
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Oj många. Framför allt sanna, hemska historier, eller historier som framställs som väldigt verklighetstrogna.
Tycker du att du är attraktiv?
Jadå, särskilt under mina bra dagar.
Vad är du allergisk mot?
Egentligen ingenting men jag har alltid sagt "krossad tomat" för den rinner ut genom näsan och ser ut som näsblod och det är inte så roligt så undviker det helst och har gjort sedan 6 årsverksamheten. En eventuell operation skulle ändra på detta.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Jo för jag har en beknat som vi just kallar för peter neger.. och det var han själv som börja med det till och med.

2009-02-12 @ 08:47:43
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj oj, är det okej att jag bara skummade igenom listan? ;) Hann se Westlife iaf! De är ju bäst!! -tycker- hihi, barndomsidoler! =P



Va programmet med porrkungen bra? Hur ser dagen ut idag? Kram

2009-02-12 @ 10:12:28
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Rann tomaten ut genom näsan ?

Hur då ?



2009-02-12 @ 11:45:39
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Trist med inställd lektion men, man ska tänka positivt, bra jobbat! ;)



Sv: Jag får inte så mycket kommentarer som din och jag kan enbart utvecklas om jag får feedback på olika sätt, inte sant?:) Dessutom så blir man lätt instängd i hur man skriver "så att man själv förstår", men det är olika individer som faktiskt läser det..:)



Ha en bra dag!

2009-02-12 @ 11:52:46
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0