En trött dag

Nu sitter jag här med lagboken framför datorn och bläddrar. Har några uppgifter för projeketet till imorogn då min grupp ska sammanstrålas. Tänkte att det är bra om jag har hyfsad koll då iaf.

Idag var jag trött. När jag kom till skolan fick jag några kommentarer som "Är du trött?", "sovit dåligt?" och "Hur mår du? -trött -jag ser det, du brukar prata mer". Kul att de redan förstått att jag är en pratkvarn...
Efter att ha försökt samla energi under rasterna gav jag upp när seminariet var slut klockan 12. Att vikarien var rätt tråkig, idag igen, gjorde inte det lättare att hålla sig vaken. På måndag är iaf A tillbaka!
Jag bestämde mig för att åka hem och äta hemma, handlade lite på vägen. Åt varma mackor till lunch. Klockan halv 3 gick jag och la mig fullt påklädd i sängen. Det var så ljuvligt. Kände hur jag drogs ner i sömnen. Låg stel som en pinne tror jag (jag rör aldrig på mig om jag har vanliga kläder när jag ligger i sängen, vet inte varför) och när jag vaknade till och kände mig piggare igen var klockan kvart i 3. 15 minuter välbehövlig sömn, och jag kommer slockna ikväll när jag lägger mig också.

Imorgon ska jag träffa min projektgrupp klockan 10, så kan nog se Kvällsöppet med Ekdal ikväll. Sedan ska jag till KS, Karolinska Sjukhuset. Ska bli spännande att se vad läkaren kommer säga. Jag träffade honom för något år sedan då jag var på 19 års-kontroll. Då var han väldigt trevlig och jag kände mig bekväm. På den läkarkonferansen var jag ensam, men denna gång har jag accepterat mammas anbud att följa med. Det är allvarligare denna gång och som ensam glömmer man lätt vad som egentligen sades när man lämnar rummet. Ett till par öron är bra att ha då.

Imorgon ska jag försöka klämma in en träning, göra lite uppgifter och dammsuga också. På kvällen kommer W från Tyskland och då ska det iaf se beboligt ut tänkte vi, hihi.

Nä, tillbaka till lagboken... Ha det gott.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jag är också en pratkvarn men mina klasskamrater verkar mest tycka jag är jobbig eftersom de vill sluta tidigare! Morr. =( Kram

2009-02-25 @ 16:55:20
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

mmm.. jag är med trött...trött...zzzzzzz.....

Kram på dej

2009-02-25 @ 19:49:58
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Nää, man ska sluta när det står att man ska sluta! Jag är också glad om jag får sluta tidigare men inte på bekostnad av att jag inte kan få svar på det lektionen är till för! Kramar

2009-02-26 @ 06:36:25
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Karina

355 kr är ju toppen! Hm, man kanske ska byta? (jag har world class) Jag har pluggat i 3,5 år, har ett år kvar! Så skönt, ska bara klara alla tentor nu och sen är det examensarbete som gäller! Det är inte så många tjejer som läser det jag läser, på min inriktning är vi kanske 7 tjejer av 60 pers. Men många killkompisar får man :)



Åh, dessa powernaps är ju helt klart underskattade! Om jag är hemma och pluggar nån dag försöker jag också ta en powernap, man är ju som en ny människa!

Hoppas att pluggandet med lagboken går bra!

2009-02-26 @ 16:01:24
Blogg/hemsida: http://fager.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0